اسم دخترمو میخام بزارم آنا نظرتون چیه؟؟

۸ پاسخ

دلآنا بزار

نمیدونم چرا حس خوب به من نمیده اسم بچه رو انا بزارم البته اون فیلمی کع دیدم بی دلیل نیست فک کنم

قشنگههه❤️💋

اگر دوسش داری بزار حتما

خیلی قشنگه ولی انگار مخفف شده .مثلا دلانا یا آناهید یا....بوده

خیلی خوبه مهم خودتی اسم به دلت بشینه

مهم نظر خودته😚🌹

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌ونهم بارداری