خانم ها میخام اسم دخترمو بزارم جانا قشنگه؟

۸ پاسخ

قشنگه عزیزم منم دوس دارم دختر باشه نی نی جانان بزارم

اره خیلی

خیلی😍💝

منم میخاستم دختر شد بزارم جانان یا جانا🥹❤

بله خیلی😍

بعلی که قشنگه💝

اره عزیزم

خیلی قشنگه🥹من عاشق اسمایی ام که معنیشون مشخصه. و البته اسمای کوتاه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🥰 مامان فندق کوچولو🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان توتویی🍓 مامان توتویی🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری