میخام اسم دخترم بزارم هلن قشنگه

۶ پاسخ

خیلییییییی

اسم سلیقه ایی ،سلیقه من نیست
شایدم چون ی بچه تو فامیل داشتیم نچسب بود اسمش هلن بود خوشم نمیاد از این اسم🤔

سلام
منم یه مدت اسم هلن اومد تو ذهنم ولی بعد تو سامانه ثبت احوال سرچ کردم و جزو اسامی مجاز نیاورد 🥲. گویا یکی دو ساله دیگه ثبت نمیکنند این اسم رو. یا مثلا لیام برای پسر. برادرزاده خودم دو سال و ۷ ماهشه اسمش لیام هست اما الان دیگه تو اسامی مجاز ثبت احوال نمیاد.
حالا خواستم بگم حتما تحقیق کنید ببینید ثبت احوال مجاز میدونه یا نه‌. خیلی سخته آدم دل میبنده به یه اسم بعد آخری میری میگن نمیشه 🥲

زیبااا

خیلییی قشنگه

خانما گروه داریم روبیکا دویت داشتین  به این ایدی پیم بدین
@Roya8081frd

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلن مامان هلن ۵ ماهگی
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری