اسم جانا قشنگه یا جانان
درکل این اسم قشنگه ؟

۲۰ پاسخ

جانان بنظرم

جانا پسرونس و جانان دخترونه خیلی زیبان

جانان قشنگه

جانا.

جانا تلفظش هم راحتتره. جانان واسه بعدا اگه بزرگ شه احتمال اینکه دوستاش مسخره کنن بیشتره باید بیشتر توجه کنیم تو اسم نی نی ها. اینو نگفتم که خدایی نکرده نارحت بشید ولی بخاطر این میگم که بیشتر توجه کنید رو اسم نی نی

جانان قشنگه

من اگه بچه ام دختر بود میذاشتم جانان
پسر مامانش هم اسمش یزدان💙

من جانا دوست دارم می‌خوام جانا بزارم 😍

من دوست ندارم هیچ کدوم یاد ملون وطالبی وجانان میفتم

قشنگه جانان فک کنم قشنگ تر

قشنگه خیلی

هیچکدام

جانا.

جانان خوبه منم اگردخترباشه میخوام بزارم جانان

جانا باز فک کنم بهتره

جانا🌸

جانان

دختر منم اسمش جانان هس همه خوششون میاد

جانان قشنگ تره
آره اسم خوبی هستش مهم دل خودته شما یه عمر میخوای صداش کنی

جانان 🥺😍 وای دلت اومد اینجوری گفتی 🥲 قشنگ تر از این اسم هم مگه داریم 🤩

جانان قشنگه

سوال های مرتبط

مامان توتویی🍓 مامان توتویی🍓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اهورا😍🧸 مامان اهورا😍🧸 ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان بچه هام مامان بچه هام ۴ ماهگی
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان هیرا💙🐣 مامان هیرا💙🐣 ۵ ماهگی