اسم پسرم رادوین. اسم این پسرمو رایان بزارم یا الوین؟ کدوم قشنگه؟

۹ پاسخ

الوین قشنگ تره بیشتر بهش میاد یا آروین

رایان

آلوین یا اِلوین؟
یاد کارتون آلوین ووسنجاب‌ها افتادم چقدر دوست داشتم
من به نظرم رایان قشنگتره

رایان

الوین

رایان من عاشق اسم رادوینم خیلی اسمه خوبی گذاشتی

الوین هم اواست

رایان

رایان قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان اهورا😍🧸 مامان اهورا😍🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها💙🩵 مامان دوقلوها💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری