بنظرتون اسم هستی قشنگه یا قدیمی شده؟ اسم دخترم هلیا هست

۱۴ پاسخ

قشنگه عزیزم
هراسمی به دلت می‌شینه همونوبزار

هیلدابیشتر ب هلیا میاد عزیزم

قشنگه ولی خیلی قدیمیه

اسم دخترمن هستی

بنظر من که قشنگه و قدیمی هم نیس🤗

هیما.

ازهلما بهتره
بنظرمن
حیوا. هم. خوبه

به نظر از خیلی از اسم های جدید قشنگ تره

اخی خواهرزاده های دوستم اسمشون هستی و هلیا بود

قشنگه

قدیمی شده بذار هلما یا هیلدا

هلیا و هلما❤

قشنگه😍

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری
مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد