اسم بیریوان قشنگه؟

۱۰ پاسخ

تورو خدا اسم خوب بزارید رو بچهاتون...

الان اینی ک‌گفتییییی یعنیییییی چهههههههه🤪🤪🤪🤪🤪

ن عزیزم خوب نیس از اون اسم هاس ک نمیشه تلفظ کرد باید تو نت دید دختره یا پسر بعد ک میبینی اسم دخترخ بیشتر آدم تعجب میکنه معنیشم جالب نیس ینی شیر دوش

نه😁😜

خب یکم پیچیده هست و سخت اینکه هم سن و سال های بچه نتونن اونو درست تلفظ کنن و اسمشو دوبخشی کنن زیاد جالب نیس

بیربیریو بهتره👌

سخته یکم

اسم سلیقه ایه ولی چون نظر پرسیدید ،نه قشنگ نیست ،یکم بزرگتر بشه دوستاش چجوری صداش کنن اخه🤦🏻‍♀️

معنیش چیه؟

دختره یا پسر؟

سوال های مرتبط

مامان مهدا🎀🤰🏻 مامان مهدا🎀🤰🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد