بی احترامی به اسم نمیکنم اما فکر میکنم پرنسا در آینده بشه مثل اسم های آرتمیس و پارمیدا و... که از مد میوفته
منم اسم دخترمو میخام بذارم پرنسا😍
قشنگه
خیلییی من عاشق پرنسام
حس میکنم ازین اسماست که یهو ترند میشه و یهو از مد میوفته..
زیاد شده خیلی
قشنگه 😍
قشنگه اسم بچه خواهرشوهرمه
زیباست
قشنگهههه
دوسش دارم🌸
اره خیلی قشنگه
خیلی قشنگه من عاشق اسمشم
عالیههههه😍♥️
قشنگههه💖
قشنگههه🥺🥺🫶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.