اسم پرنسا قشنگه؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

بی احترامی به اسم نمیکنم اما فکر میکنم پرنسا در آینده بشه مثل اسم های آرتمیس و‌ پارمیدا و... که از مد میوفته

منم اسم دخترمو میخام بذارم پرنسا😍

قشنگه

خیلییی من عاشق پرنسام

حس میکنم ازین اسماست که یهو ترند میشه و یهو از مد میوفته..
زیاد شده خیلی

قشنگه 😍

قشنگه اسم بچه خواهرشوهرمه

زیباست

قشنگهههه

دوسش دارم🌸

اره خیلی قشنگه

خیلی قشنگه من عاشق اسمشم

عالیههههه😍♥️

قشنگههه💖

قشنگههه🥺🥺🫶

سوال های مرتبط

مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری