۱۸ پاسخ

من دوس ندارم راستش

سلیقه من نیست . ممکنه سلیقه خیلیا باشه و محترمه.

عزیزم سلیقه ای هست
اما من دوست ندارم اسم

ن تکراری شده برام
اون حس قشنگی که برای اوایل میشنیدم ندارم نسبت بهش

عزیزم اسم سلیقه ای هست ببین دلت چی میگه

قشنگه عزيزم

من خوشم نمیاد صدا کردنشم جذاب نیست

من خوشم میاد خوبه

اصلا🙄🙄🙄

دیگه خیییییلی تکراره

خز شده

سلیقه من نیست اگه دوستش داری نظر کسی رو نپرس عزیزم

من زیاد مایل نیستم به این اسم ولی کاملا سلیقه ای هست

قشنگه و باکلاسه،،ولی خیلی جدید نیست
اما قشنگه
معنیش هم قشنگه
پ داره یعنی عربی نیست

من شوهرم برای دختر انتخاب کرده ولی دختر نشد دیگ درکل قشنگه خوشم میاد سلیقه اییه اسم همه نباید خوششون بیاد

نه قشنگ نیس

ناخداگاه یاد فیلمای دیزنی میفتم😅

من دوست ندارم

سوال های مرتبط

مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان ناجی💙 مامان ناجی💙 ۴ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری