من دوس ندارم راستش
سلیقه من نیست . ممکنه سلیقه خیلیا باشه و محترمه.
عزیزم سلیقه ای هست
اما من دوست ندارم اسم
ن تکراری شده برام
اون حس قشنگی که برای اوایل میشنیدم ندارم نسبت بهش
عزیزم اسم سلیقه ای هست ببین دلت چی میگه
قشنگه عزيزم
من خوشم نمیاد صدا کردنشم جذاب نیست
من خوشم میاد خوبه
اصلا🙄🙄🙄
دیگه خیییییلی تکراره
خز شده
سلیقه من نیست اگه دوستش داری نظر کسی رو نپرس عزیزم
من زیاد مایل نیستم به این اسم ولی کاملا سلیقه ای هست
قشنگه و باکلاسه،،ولی خیلی جدید نیست
اما قشنگه
معنیش هم قشنگه
پ داره یعنی عربی نیست
من شوهرم برای دختر انتخاب کرده ولی دختر نشد دیگ درکل قشنگه خوشم میاد سلیقه اییه اسم همه نباید خوششون بیاد
نه قشنگ نیس
ناخداگاه یاد فیلمای دیزنی میفتم😅
من دوست ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.