مامانا قوتو میشه خورد

۸ پاسخ

گرمه زیاد نخور

اره من میخورم ولی خشخاشو نخور

من تقریبا از دو تا 4 ماهگی روزی یه قاشق غذاخوری تو شیر حل میکردم میخوردم. فعلا ردیفم و چیزی نشده

همه چی میشه خورد اما خب کم بخور که هوست رفع بشه

فک کنم طبعش گرم باشه به اندازه هوس بخور

قهوه اش زیاد نی قوتو

اره مشکلی نداره .

همون قره قورته متظورت؟؟

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵پسرام🩵 مامان 🩵پسرام🩵 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا.مهوا مامان یسنا.مهوا ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آروین مامان آروین ۱۳ ماهگی
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 ۵ ماهگی
مامان آقا آرتا👼💙 مامان آقا آرتا👼💙 ۱۱ ماهگی
مامان مهرا و نیلا مامان مهرا و نیلا ۹ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی