علایم تون چی بود که تست بارداری دادید؟

۸ پاسخ

فقط تاخیر😐

تاخیرو درد سینه

تمام علائم پریودی

درد و وردم سینه و حساس شدن و بزرگ شدن سر سینه و تغییر رنگ دادنش و ترشح ازش
🫠

تب شدید ،کمر درد

تاخیر فقط

اون ماه خیلی اقدام داشتم پشت سر هم چون نینی می خواستیم😁 ۲ روز مونده به موعد بیبی زدم مثبت پر رنگ شد دیه تست دادم آزمایشگاه

تکرر ادرار
و کمر درد شدید

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری