چرا شکمامون درنمیاد این بچه کجایه پس😏

۱۳ پاسخ

از ۷ ماه به بعد

من شکمم تیز و پایین هست بچم پسره

من چرا شکم دارم پس🫠🤣

منم نزدیک ۷ ماهم هنوز خبری نیست ..دکتر گفت ۷ ماه ب لعد یهو میزنه بیرون 😬

بهتره که

منم هنوز معلوم نیس باردارم

برا منم قایم شده بچم😂

من تا ۶ ماه شکمم معلوم نبوداصن هیچ فرقی نکرده بود وسط ماه ۷ شکم در اوردم 😂

🤦‍♀️در میاد نگران نباش البته قبلش حسابی ترک میخوری

جنسیتش چیه؟

منم ۳۱هفتم شکمم معلوم نیس

😂😂😂

تو پهلوته احتمالا گلم

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نهال🍃نورا🍃🩵 مامان نهال🍃نورا🍃🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۶ ماهگی