پس این ۶ماه چرا تموم نمیشه ☹️☹️

تصویر
۱۱ پاسخ

ماه هشتوم مثل کابوس میمونه همش تو ماه هشتی

من موندم توی چهار ماهگی انگار تمومی نداره😪😅😅😅

من که ماه شش خیلی راحت واسم گذشت انشالله این سه ماه باقی مونده هم همینطور باشه

ماه ششم کلا طولانی تره

پس چرا برا شما عکس بچه قفله؟

برای منم خیلی دیر گذشت، پنج ماه یکطرف ماه ششم یکطرف 🤦

😂دقیقا منم تازه شده۲۴و۶روز😂

25هفته و پنج روز تموم میشه

سخت نگیر گلم سعی کن کمتر بیای اینجا و مشغول شی تهش سه ماه مونده تا زایمان
چشم ببندی باز کنی اونم تموم میش من ک از الان دلتنگ میشم واس اون روزا

اتفاقا برای من ۶ ماه خیلی زود گذشت و امروز من وارد ۷ماه شدم خدا کنه این ماهم مثل ماه قبل زود بگذره

وای اره کلا سه ماه دوم خیلی طولانیه🥴

سوال های مرتبط

مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱ سالگی
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری