وای برای منم خیلی طولانی داره میگذره،اونم با طول سرویکس ۳۱🤦♀️
اره برا منم ماه ۶طولانیه یه دوماه گذشته حالا بازم ده روز دارم 🤦♀️
منم تو ۵ خیلی بد گیر کرده بودم باز انگار ۶ بهتره ، بخاطر فصل بهاره انگار خیلی دیر میگذره
ن بابا کلا ماه ها خیلی طولانیه
ماه شش خیلی طولانیه اصلا نمیگذره منم انگار یکسال داخل ۲۳هفته گیر کردم 🥺
ماه شش برا منم خیلی کند گذشت
ماه ۶ خیلی طولانیهههه
ماه های بعدی بنظرم بهتره
حالا کجاشو دیدی😮💨😅 بیای بالاتر یه روز یه ماه میگذره 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.