واااای چرااین ۲۳هفته تموم نمیشه چراحس میکنم ۶ماه داره خیلی طول میکشه

۸ پاسخ

وای برای منم خیلی طولانی داره میگذره،اونم با طول سرویکس ۳۱🤦‍♀️

اره برا منم ماه ۶طولانیه یه دوماه گذشته حالا بازم ده روز دارم 🤦‍♀️

منم تو ۵ خیلی بد گیر کرده بودم باز انگار ۶ بهتره ، بخاطر فصل بهاره انگار خیلی دیر میگذره

ن بابا کلا ماه ها خیلی طولانیه

ماه شش خیلی طولانیه اصلا نمیگذره منم انگار یکسال داخل ۲۳هفته گیر کردم 🥺

ماه شش برا منم خیلی کند گذشت

ماه ۶ خیلی طولانیهههه
ماه های بعدی بنظرم بهتره

حالا کجاشو دیدی😮‍💨😅 بیای بالاتر یه روز یه ماه میگذره 😭

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۷ ماهگی
مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد