😫😫بنظرم شش ماه طولانی شد نمیگذره
ماه ۷ واقا دیر میگذره
🙁خیلی طولانیههههه هوف
برا من ماه ۸ خیلی طولانی بود
کلا میگن سه ماهه اخر خیلی دیر میگذره
بله ۳هفتشو گذروندم هنو ۳هفتش مونده😶
برای من یک هفته مونده . تا حالا خداروشکر خوب گذشته . انشاالله این یک هفته هم زود بگذره برم تو ۸ ماه 🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.