دوستان بنظرتون ۷ماه طول میکشه تموم بشه؟؟

۷ پاسخ

😫😫بنظرم شش ماه طولانی شد نمیگذره

ماه ۷ واقا دیر میگذره

🙁خیلی طولانیههههه هوف

برا من ماه ۸ خیلی طولانی بود

کلا میگن سه ماهه اخر خیلی دیر میگذره

بله ۳هفتشو گذروندم هنو ۳هفتش مونده😶

برای من یک هفته مونده . تا حالا خداروشکر خوب گذشته . انشاالله این یک هفته هم زود بگذره برم تو ۸ ماه 🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان •زَهرا• مامان •زَهرا• قصد بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی