بیمارستان دولتی فرقانی نیکویی قم کی سزارین کرده ؟

۳ پاسخ

من دکتر میرج بود که الان رفتن تهران.
دکتر لطیفی رستمی هم شنیدم خوبه

بستگی ب دکتر داده شانست کدوم دکتر بشینه

منم نمیدونم خوبه ن منم باید سز بشم

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۴ سالگی
مامان سیدعلی وحسنا مامان سیدعلی وحسنا ۶ ماهگی