از همینا تو سوپ دلوین بریزم

تصویر
۴ پاسخ

آره خوبه میتونی بریزی

داخل سوپ همینو بریز (جو پرک)
اوتمیل خواستی بدی (جو دو سر پرک) باید بریزی

جو دو سر پرک بهتره
نفخ کمتری داره

آره خوبه بریز

سوال های مرتبط

مامان دلسا 🐣 مامان دلسا 🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۶ ماهگی
مامان عشق🩵 مامان عشق🩵 ۱ سالگی
مامان آنلی مامان آنلی ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی