۶ پاسخ

بچه من پسر بود با این ضربان

دکترا میگن از ۱۵۰ب بالا باشه دختره

کجا صدا قلبشو گوش دادی

والا من از رو ضربانش بقیه میگفتن دختر اما پسر بود

الان بری بهت میگن یا ی هفته پی انومالی برو

ن از روی ضربان قلب جنسیت معلوم نمیشه . مال من از روی ضربان میگفتن دختره ولی اشتباه بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیروانا مامان نیروانا هفته نوزدهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری