۸ پاسخ

من ترویتال ای آر میدم . تا الان ک‌ هر ماه یک کیلو و دویست اضافه کرده . بچم نارس بوده اما الان خداروشکر وزنش مناسب شده . حالا من کمکی میدم فقط روزی سه یا چهار بار

تروویتال خوبه

من گیگوز میدم خوبه

من تروویتال ای ار میدم تو ۱۸ روز یه قوطی رو تموم کرد فقط ۲۰۰ گرم وزن داده البته من به عنوان کمکی میدم .

گیگوز راضیم

من تروویتال میدم خوبه

سیمیلاک خوب

من تروویتال میدم عااالیه
هر روز شکمش کار میکنه خوب وزن میده مشکل گوارشی نداره

سوال های مرتبط

مامان علی یار مامان علی یار ۱ سالگی
مامان علی یار مامان علی یار ۱ سالگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی