بچه ها کمردرد دارم و درد زیردل تواین عفته طبیعی؟؟،

۳ پاسخ

اره عزیزم منم دارم هنوز

اخه چرا براچی درد براچیه بزرگ شدن؟

منم همینطور اصلا نمیتونم سرپا وایسم 🥹

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا❤️ مامان فسقلیا❤️ ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری