دوستان دلوین یا رزا؟

۱۳ پاسخ

رزا خیلی قشنگه خیلی😍😍😍

رزا چون شبیه اسم رضاست . اگه تو خانواده نداری خوبه

هر دو

ببخش ولی سوین دلوین خیلی زیاد شده رزا بازم کمتره

دلوین

نمیدونم کدوم بزارم

دلوین هم مسخره میکن

رزا قشنگ تره
هر کس من دیدم میخواد دلوین بزاره

اخه رزا هم مسخره میکنن

دلارز😍🥲

رزا عزیزم دلوین فراوانیش زیاده

دلوین خیلی زیاد شده خدایی اینو نزار هر چی میزاری

دلوین😍

سوال های مرتبط

مامان فندوق



للللررییی مامان فندوق للللررییی ۹ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق



للللررییی مامان فندوق للللررییی ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی