۹ پاسخ

ای جووونم الهییی فسقلی خدا حفظش کنه پسر منم بای بای میکرد 😂😂😂

😍😍😍

چه بامزه😍😍😍

چه حس خوبیه دیدنشون الهی سلامت بغل بگیریش عزیزم

وای عزیزم خدا حفظش کنه😘

فیلم گرفتی ازش که یادگاری نگه داری؟

الهییییییی😍😍

ای خداااا
خدا حفظش کنه برات عزیزم

ای جانم ماشالله ❤️❤️❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان کیان... مامان کیان... ۹ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری