۷ پاسخ

عادیه منم داشتم

طبیعیه

اره عزیزم
ولی اگه درد غیر قابل تحمل داشتی برو دکتر شاید نیاز باشه سونو بدی که مطمعن بشید داخل رحم هست

مبارکت عزیزم

منم مثل توم

اره منم دارم

رفتی ازمایش🥹

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری