۱ پاسخ

اره طبیعیه ، و تا اخر بارداری درد رو توشکم حس میکنی ب صورت خیلی خفیف و گه گاه . بخاطر بزرگ شدن رحمه ‌ . عادیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوهیار🩵 مامان کوهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته هجدهم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌ویکم بارداری