۷ پاسخ

من هفته شما ک بودم درد داشتم رفتم معاینه م کردن بیمارستان اصلا نری بهتره فقط به حرف دکترت گوش کن

گلم طبیعیه خوب یخ موجود داره درونت رشد می‌کنه و جا برا خودش باز می‌کنه دیگه

والا من هفته شما خیلی دردای پریودی داشتم ولی نرفتم بیمارستان

استراحت و شیاف

الکی خودتو نده دست بیمارستان
اگه واقعا مشکلی داری فقط برو پیش دکتر خودت

هیچی میگن طبیعیه

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد