۵ پاسخ

من سارا توسلی رفتم خیلی خوب بود

من صدرا و خورشید رفتم خوب بودن

خیلی عالیه

من همه ی سونو هامو اونجا انجام داد خیلی عالی بود با خیال راحت برو

من تمام سونوهای بارداری اونجا رفتم هم شعبه تهرانپارس هم شعبه رسا توی پیروزی خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی