خانوما دل‌پیچه تو هفته من طبیعی

۲ پاسخ

طبیعیه چون بچه داره حرکتاش شروع میشه

اره عزیزم بخاطر تعییر هرمون اگه شکم روی داری باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان سوین و رادمان مامان سوین و رادمان ۹ ماهگی