۴ پاسخ

چند خریدی

ازکجا خریدی

بله بریز داخلش خوب همش بزن
هر سری هم میخای بهش بدی باز همش بزنید

بله باید بریزید داخل بطری
بعدشم انقد تکون بدی تا حدودی حل بشه داخلش
بعدشم ک موقع مصرفم باید کاملا تکون بدین و یخچالی هسش

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان دلارا💙🦋 مامان دلارا💙🦋 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷👼نورا و لنا مامان 🩷👼نورا و لنا ۱۱ ماهگی