منم زایمان کردم و پسری بدنیااومد امارفت ان ای سی یو

۱۲ پاسخ

مبارکه عزیزم بزودی مرخص میشه میرین خونه وزنش خوبه نگران نباش

سلام عزیزم بچه چی شد؟ مرخص شد

سلام مامان جان خوبی عزیزم از گل پسر چه خبر؟ از دستگاه بیرون آوردین؟

ای جونم به سلامتی مبارک باشه قدمش و امیدوارم خودت هم سالم و سلامت باشی 😍😍بعدا تونستی برامون تجربه زایمانت رو بگو 😘

بسلامتی عزیزم درد داشتی رفتی یا کیسه آب پاره شد چند سانت بودی مگه

سلام قدمش پر خیر و برکت باشه انشاءالله، دقیقا چند هفته بودین زایمان کردین؟ وزنش؟ چرا رفت دستگاه

سلام عزیزم ان شالله صحیح و سالم بغلت بگیری .چرا رفت ان ای سی یو ؟زایمانتون چجور بود

چرا ان ای سی یو رفت

مبارک باشه ب سلامتی انشاالله قدمش پر خیر باشه واستون . اشکال نداره ناراحت نباش خیلی زود میاد پیشت

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم ❤️
چرا ؟

مبارکه گلم چرا

عه به سلامتی😻قدمش پرخیرررر.
چرا ان ای سی یو؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد