من ترشح ابکی دارم بنظرتون برم دکتر یا طبیعیه؟

۴ پاسخ

منم

منم ابکی .امروز به سرم زده بود که نکنه نشتی کیسه اب دارم

تا وقتی بو نده طبیعیه اگه زرده و سبزه و کرمی رنگه و‌بو وایتکس و ماهی و یا بوی بد دیگه ای میده عفونته برو دکتر اگه ن ک طبیعیه

نه طبیعیه منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 مامان 𝑷𝒂𝒏𝒂𝒉🍭🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی