۳ پاسخ

دکترت میگه بهت... از من سنتی بود گفت ۳روزبعدش ببر

دکتر ب من گفت بعد سه روز

بعضیا میگن از فرداش ولی من سه روز بعد بردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🧸🐣🍼 مامان نی نی🧸🐣🍼 ۶ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی