سلام میتونم ی قاشق آب هیچ بدم ب دخترم

۴ پاسخ

اسهال میره 😂ها.
پوره هویج بده

وای نه هیچی رو امتحان نکن تا ۶ماهگی...
بعدِ اونم از دکترش مشاوره بگیر ک با چی شروع کنی...

بعد از ۶ ماهگی حداکثر ۶ تا ۱۲ قاشق
تو اینترنتم زده

نه اصلا اب هيچ ميوه اي رو نميشد زير يك سال به بچه داد به خاطر قند بالايي كه دارن

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته چهاردهم بارداری
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی