۴ پاسخ

سیب یکم سنگینه یخارپز کن اگه تازه شرو کردی.

من سیب و رنده میکنم آبش و میدم دخترم

هنوز برای اب میوه زوده

سیب رو بهتره پخته کنی و پوره بدی
اب میوه اگر چه طبیعی خوب نیست و پوره میوه بهتره

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته پانزدهم بارداری
مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان چشام💓🍓 مامان چشام💓🍓 ۹ ماهگی