بچه های شمام جیغ میزنن ؟😬

۴ پاسخ

پسر من 4 ماهشه همش داد می زنه

دختر من از خواب بیدار شد جیغ میزنه اول صبح ها جیغ با خوشحالی هست. بعد پی پی کردن هن جیغ میزنه اینم با خوشحالی هست. ولی وقتی گرسنه میشه یا خوابش میاد جیغ هایی میزنه با داد و بیراه و با صدا بلند آدم وحشت میکنه 😇

اووووو زياد

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 ۱۰ ماهگی