۱۶ پاسخ

ارههه طوطی های مننن😍😁

اره همش نق میزنه جیغ‌میزنه

ارهههه یه بازیشونه

اره خیلیم خوشش میاد از صداش😂

بلههههه بعضی اوقات سرم درد میگیره میگم تروخدا بخواب سرم ترکید

اره بچه منم جیغ می‌کشه
من گاهی میگم سرش داد میزنم آخه بد جیغ می‌کشه گلوش درد میاد
راه ببرمش یا چیزی بخاد بدم ساکت میشه

اره تازه یاد گرفته😂😂

بچه من از ته گلوش جیغ میرنه😅

وای مغز ادم سرویس میکنه ، جیغاش خیلی بده

آره همین الان بی دلیل جیغ میزنه 😂میگم عه می‌خنده بیشتر جیغ میزنه

اره بابا خیلیم با جیغش حال میکنه😁

زیااااااااااد جغ جغه ایه برا خودش دخملم🩷🍒🤣

اره وزه😍

اره خیلی آواز میخونه😂♥️

بله بله خیلی زیاد😍

آره الهی قربونش بشم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی