۵ پاسخ

اره خیلی جیغ میزنه😬

آره چون تازه کشف کرده میتونه از خودش صدا دربیاره😂❤️

دخترم جدیدن زیاد جیغ می زنه

اره

وای اره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی