بچهای شماهم‌خیلی جیغ میزنن؟

۱۵ پاسخ

اوه بله جدیدا و بخ خاطر دندونه

دیگه دیونم کرده

آخخخخ آره خیلی جیغش تنده🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️فک میکردم فقط واسه من اینطوریه جیغ جیغوعه🤦🏻‍♀️🤣

اره به شدت

عزیزم کاملاا طبیعیه و روند رشدشون هستش، دارن کشف میکنن که میتونن با صدا ارتباط برقرار کنن ولی هنوز فرق بین حرف زدن و جیغ رو نمیدونن. صبوری به خرج بدین تا ۱ سالگی درست میشن😊

جیغ میزنه خوشش میاد

اره سرم‌میره🤔😂

اره دیوانم کرده جیغ میزنه گوشم صدا میده

خیلییییییییی

اووف خیلی در حد شدید

آره خیلی جیغای بنفش

دختر من از الان داره جیغ می‌کشه بخدا دیوانه شدم

دخترمنم جیغ میزنه اونم چه جیغایی

آره پسر من چند روزیه خیلی جیغ میزنه

اره 😐 جرا واقعا؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۹ ماهگی
مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 ۱۰ ماهگی