ایودی دارم ولی استرس دارم 😫😫

تصویر
۸ پاسخ

مامان محمد از ای یو دی راضی هستی؟

سلام دردشدیدسردل دارم چکارکنم

طبیعی هم جلوگیری کن عزیزم
تا خاطر جمع شی
ایشالله میشی گلم

عزیزم نترس منم ماه قبل مثه تو بودم بعد شیش روز شدم بالخرههههه😂

این چه برنامه ایه

منم دارم و هرماه استرس دارم 😂😂

نمیخوام بهت استرس بدم ولی اینو تازه دیدم 😂

تصویر

یکی از دوستام سومیش رو داره چهارمین. توراهه دلش خوش بود😂

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۳ سالگی