دیگه عمرا باردار بشی
اگرم بشی اون بچه حقش زندگی کنه😂😂😂
منم دستگاه دارم عزیزم اما دکترم گفت دیگه قرص ضد بارداری نخورم چون همو خنثی میکنن فقط دستگاه و تند تند چک میکنم تکون نخورده باشه و تا زمانی ک تکون نخوره مشکلی پیش نمیاد
منم دستگاه دارم اما همیشه جلوگیری ام داریم
نه بابا با دستگاه دیگه نمیشی من یکسال ونیم جابه جاشده بود هی لکه بینی داشتم نشدم رفتم دکتر گفت خداتو شکر کن باردار نشدی دستگاه کاملا پایین بوده
با دستگاه که نمیشه حامله شد اگه با دستگاه هم جلوگیری میکنی چرا گذاشتی پس
خب مگه همیشه با وجود دستگاه جلوگیری میکردی؟؟
کاری کردی با قرص خوردن حتما بچه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.