مامانا تو شیردهی قرمه سبزی میخورین

۱۰ پاسخ

منم چند بار خوردم

من میخورم

واااا چرا نخوریم من میخورم همیشه

بله من همیشه میخورم هیچی هم نشده نفخ لوبیا روبگیر از شب قبل خیس کن بزار خوب بپزه چیزی نمیشه بعدش چای نبات بخور

تا چندوقت پیش که پسرم رفلاکسش شدید بود لوبیا نمیخوردم
الان یه هفته اس بهتره و خوردم

برای مزه بخور. ولی نخوری بهتره

دقیقا منم امشب گذاشتم نمی‌دونم چه غلطی کنم

بستگی ب بچت داره اگ نفخ اش خیلی زیاد و اذیت میشه یه کم رعایت کن

اره خوردم ولی لوبیا رو حتما باید نفخشو بگیری وگرنه هردوتاتون نفخ میکنید

نخور شیر رو تلخ میکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی