خوردن قرمه سبزی در شیردهی مجازه

۴ پاسخ

منم امروز اولین باره پختم قراره بخورم
فکر نکنم بد باشه

من بعد ۴۰روزگی خوردم و از کم شروع کردم و لوبیا بیش از۴۸ساعت خیس خورده بودن
کلا بچم چون کولیک شدید داشت چیز نفاخ نخوردم بعد ۴۰روز از کم شروع کردم

اره عزیزم دیگه ماشالا کوچولوت۱۸روزش هست هرچیز نفاخی میخوای بخوری کم کم شروع کن مقدار کم بخور تا عادت کنه معدش

اره عزیزم چرا مجاز نباشه فقط لوبیاهاشو چندروز خیس کن و مدام ابشو تعویض کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان هانا جونم مامان هانا جونم ۲ ماهگی
مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌ مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌ ۳ ماهگی
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی