۵ پاسخ

اب زیاد بخور و فلن ب بچه شیرخشک بیشتر بده

من سر بچه اولم بخاطر بخیه ها خوردم و شیرم خ خ کم شد

نه اصلا وابدا نخور شیرو خیلی کم میکنه رسما خشکش میکنه

نه شیرتو خشک‌میکنه اصلا چرک خشکن نخور فقط استامینوفن ساده مجازه

با آب فراووووووون بخور چون چرک خشک کن ها کلا اب بدن رو میکشن و شیر رو کم میکنن

سوال های مرتبط

مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌ مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌ ۳ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی