۵ پاسخ

من ریه م عفونت کرده بود چند بار هم سرما خورده بودم ،بهم سفکسیم ۴۰۰ داد با آزیترومایسین ۵۰۰
این دوتا رو گفتن مجازه تو بارداری بخوریم

سفکسیم بهتر بود

نه دکتر بهم گفت فقط سفالکسین ۵۰۰ میتونی بخوری

مجازه من دارم تاوانکس میخورم دکتر ازیترو داده بود بهم

بله جفتش مجازه

من سفیکسیم ۴۰۰میخورم

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی