خانمایی ک ماه هفتمن نزدیکی دارین؟؟

۱۳ پاسخ

من تا حالا نداشتم آخرین بار اسفند ماه بود ک اقدام کردم 🤣

بستگي به وضعیت خودت داره من هم میترسم هم اینکه برام واقعا سخته

من دارم

من تاحالا نداشتم ، از اسفند

بله داریم البته منم بارداری اولم کلا نداشتم یعنی خیلی حساس بودیم هم من هم همسرم تو دومی انگار آدم ترسش میریزه تا الانم که شکر خدا چیزی نشده

اره دارم آروم و فقدم پهلو ب پهلو

بله منع نیستم ولی با احتیاط

دکتر از هفته۳۵ به من گفت که دیگه نداشته باشم بهتره

ن ۳ماهه استراحت مطلقم ب زور بچه رو نگهداشتم

من تا هفته۳۵داشتم

بله داریم از اول تا الان منتها سطحی و آروم

ب نام خدا از ۶هفته تا ب امروز نه🥲

من تا حالا نداشتم😪😪

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی