دوستان یه سوال خانمایی ک دوقلو دارین چند هفته زایمانتون گفتن

۸ پاسخ

من دوست دارم هفته ۳۴،۳۵ در بیاره تموم شه بره

من نزدیک دوهفتس واقعا اذیتم خیلی انگار 9ماهم همش میگم خدایا خودت زود تمومش کن هفته هارو

چیزی نمی‌گن تاجایی ک ممکنه بشه زایمان نمیکنن

هنوز چیزی نگفته ولی بخاطر شرایط خاص تا جایی که بتونن و خطری واسه ما یا اونا نداشته باشه نگهشون میدارن

هنوز دکترم نگفته

من ک هنوز دکتر چیزی نگفته قراره یکشنبه هفته دیگ برم سونو وزن و بعدم برم پیشش ببینم چی میگه

برای دوقلو تا جایی ک خطرناک نشه نگه می‌دارن
خواهر منو تا ۳۶ هفته نگه داشتن،دیگه مسمومیت بارداری داد سزارین شد

برا دوقلو مشخص نیس فک کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد