من دوست دارم هفته ۳۴،۳۵ در بیاره تموم شه بره
من نزدیک دوهفتس واقعا اذیتم خیلی انگار 9ماهم همش میگم خدایا خودت زود تمومش کن هفته هارو
چیزی نمیگن تاجایی ک ممکنه بشه زایمان نمیکنن
هنوز چیزی نگفته ولی بخاطر شرایط خاص تا جایی که بتونن و خطری واسه ما یا اونا نداشته باشه نگهشون میدارن
هنوز دکترم نگفته
من ک هنوز دکتر چیزی نگفته قراره یکشنبه هفته دیگ برم سونو وزن و بعدم برم پیشش ببینم چی میگه
برای دوقلو تا جایی ک خطرناک نشه نگه میدارن
خواهر منو تا ۳۶ هفته نگه داشتن،دیگه مسمومیت بارداری داد سزارین شد
برا دوقلو مشخص نیس فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.