ماه چقدر قشنگه😍

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزیزم تو تل گروه زدم اگه دوست داری بیای ایدتو بفرست برات لینک بفرستم

پس چرا تو شهر ما ماه تو اسمون نیس🤣

خیلی خوشگل بود ما تو پشت بوم دیدیم ولی ارزو میکردم دوربین داشتم

اره منم تازه دیدم😍

اسم گوشیت چیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها😍 مامان مامان جوجه ها😍 ۲ سالگی
مامان جیگر پسر🩵 مامان جیگر پسر🩵 ۲ سالگی
مامان رزا مامان رزا ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دوتا 🐥 مامان دوتا 🐥 ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی