این نی نی؟؟؟
یا نفخ؟🤣

تصویر
۲۵ پاسخ

۱۱ هفته ای ، احتمالا نفخه

نفخه گلم

نی نی چون پایین شکمته و احتمالا سفته رحمت داره از لگن میاد بالا
خانومایی ک گفتید نفخه نفخ مال معده اس پایین سینه ورم میکنه زیر شکم جای جنین و رحمه

نفخه عزیزم .صبح که ازخواب بیدارمیشی شکمتو ببین چقد کوچولو میشه
جنین یازده هفته مگه چقده که اینجوری خودشونشون بده
واینکه درسه ماه اول بارداری،بارداری دربیشتر خانم ها باعث نفخ و ورم معده وروده میشه واین طبیعیه .

نی نی هستش
دیگ از این به بعد شکمت هی بزرگتر میشه

ن دخترای خوب این دیگه بچه هستش نفخ بالا شکم هستش

نفخه گلم😉😁

این نی نی رحمت اومده بالا منم زیر نافم اومده بالا

نی نیه

خانوما واسه مفخ اسفناج بخورید عالیه

نفخ بالای شکم روی معدس
این پایین شکمع

نینیه

چه پشمالویی خواهر😅

نی نی هست مال منم بزرگ شده نفخ ندارم

نی نی و چربی
نفخ بالاتره

نفخ برای معدست
نینی هم که حالا به اونجا نرسیده داخل لوله رحمه
وزنشم زیر ده گرمه قد گردو هم نشده 🤩
ورمه به هر حال رحم میخواد بیاد بالا روده و مستانه تو فشاره 🤗

من شکم دوم بارداریمه شبیه شکم ۵ماهه س

برامن یکم از این بزرگتره🥹😍

من ۶ هفتم شکمم از تو بزرگ تره

شکم من یکم ازین هم بزرگتره چیزه زیادی هم نمیخورم اما فک میکنم بچس چون قبلش من اصلا شکم نداشتم

مال منم دراومده نفخ همیشگی نمیشه که

نفخ بالای ناف میشه یعنی معده
این که نی نی هست😍 مشخصه🤦‍♀️

نی نی هست

نی نی 😍
چرا دس زدی رو دلت مگه ماه گرفتگی نیس🤣🤣

نی نی 🫣

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری
عسلچه🥹❤🧿 عسلچه🥹❤🧿 قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری