۳ پاسخ

عزیزم تا اخر بارداری هست فکر کنم

دکتر من برای نفخ کپسول نعنا باریج داد خیلی موثره

ای خدا تازه این هفته با وجود قرص اهن بدترم شدم یعنی دلم میخواد گریه کنم از یبوست😂

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی