۸ پاسخ

نوزاد نیاز به بالشت نداره یه چیز نرم زیرش پهن کن بعد بچه بزار اگ پس میاره و رفلاکس داره یکم به پهلو کجش کن هر بار یه سمت

من از دو سالگی گذاشتم

من بالش کوتاه میذاشتم ولی الان به خاطر رفلاکسش مجبورم بتلش بزارم

من از همون اول میزارم

من از اول گذاشتم

دکتر به من گفت تا دو سال بالشت ممنوعه

من از ده روزگی گذاشتم

من پسرم زردی گرفت بردم بیمارستان گفت آر هفته اول ک گذشت باید بزار اما یه چیز کوچیک ونرم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان عــلی❤👶🏻 مامان عــلی❤👶🏻 ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی