۱۴ پاسخ

عزیزم چون شما دوقلوی نمیشه ولی اگه یکی بوداحتمالا دختر بود

من جواب آزمایش غربالگری دومم رو دادم چت جی بی تی جنسیتش رو‌برام‌حدس زد دقیقا ام همون شد

من یکیش ۱وخورده ای بودپسر یکیش ۲وخورده ای بود دختر

الکیه بابا

برامنم همینه گفتن دختر نمبدونم والا درسته بانه

کی گفته عدد ان تی برا کورموز هاشه ک ببینن کم یا زیاد نباشه خدای نکرده بچه سندروم مندروم نداشته باشه

دختره

برامنم همینه گفتن دختر نمبدونم والا درسته بانه

دخخر ولی الکیه

ربطی نداره

از هیچی نمیشه فهمید فقط سونوگرافی دقیییق ک قشنگ زوم کنه رو دستگاه تناسلی🤣🤣🤣🤣 نه تست خونگی نه nt هیچ کدوم دقیق نیست

نه عزیزم ربطی نداره

الکیه

الکیه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد